en lugn kväll

det vart en lugn kväll ikväll.. det började med att jag kom hem till fanny halv fem . vi satt och pratade .. sen tittade vi på en film twilight den var as bra ! :D fyfan man blev ju kär i filmen! kvar över sex kom jossan och cornelia.. det var jätte länge sen som jag var med dom .. vi satt och pratade sen gick vi till pressbyrån och köpte godis .. haha vi är tjockisar ;)
sen tog cornelia bussen hem. sen gick jag fanny och jossan hem till fanny och tittade klart på twilight..eller vi tittade på den från början (: men det är bra så man kan titta på den hur många gånger som helst. sen vid halv elva tiden började jag röra mig hemåt.. hade jätte tråkigt på vägen hem.. men jag hade hampus som underhöll mig, haha taack ;) <33

när jag kom hem stod en ny lampa i vardagsrummet som jag och pappa började mecka ihop den (; haha det var jag som ville det . vi blev klara med den nyss så nu hänger den i taket .. as fin (: i morgon blir det en tripp till ikea .. haha det är fjärde gången vi är där den här veckan jag ÄLSKAR IKEA ! jag ska gymma med ida också ska bli skönt att börja träna ,få bort julmaten lite..

men nu ska jag vara lite social mot min familj..

puss hej <33

Kommentarer
Postat av: anonym

ska du inte berätta va ni pratade om också? och vilken tid du gick på toa? va drömde du om?

orka skriva en hel bok..

2008-12-30 @ 22:52:22
Postat av: sofia

man ska ju skriva om vad man har gjort och spnt ärthjärna

2009-01-01 @ 03:25:07
URL: http://sofiajordans.blogg.se/
Postat av: sofia

är du så jävla feg såp du inte vågaer berätta vem du är ? haha du är ett skämt

2009-01-01 @ 03:28:19
URL: http://sofiajordans.blogg.se/
Postat av: anonym

hahahha, du är ett skämt! jävla tönt

2009-01-01 @ 14:25:31
Postat av: anonym

hahahha, du är ett skämt! jävla tönt

2009-01-01 @ 14:26:18
Postat av: Anonym

Vrf tar du mina ord idiot?

Har du inget vettit å säga så ber jag dej lämna bloggen nu. Om du inte ens tycker om min blogg, vrf kollar du in den då?, du får gärna sluta med det!

2009-01-02 @ 22:51:04
Postat av: anonym

med nöje ;)

2009-01-04 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0