första inlägget

tja fan :D nu har jag skaffat blogg igen, idag har jag inte gjort så mycket började med att jag vaknade av att det ringde på dörren vid tio och min pappa stod där med min kusin. Då var det bara att vara barnvakt då resten av dagen., felicia heter hon 8 år. Vi har kollat på tv, spela på datan..o.s.v. vid sex tiden kom min farmor och hon sa att vi skulle göra mat. blev julmat ^^ mums. haha jag som är mäster kocken själv stod och gjorde mat, felicia ska snart åka hem, så sen vet jag inte vad jag ska göra. nu sitter jag vid datan och är proppmätt.. känns som om man vill spy upp allt.
nu ska jag titta runt lite på andra bloggar orkar själv inte skriva mer.


/ puss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0