det var ett...

bra jävla tag sen nu som jag blogga, förlåt för det, men har inte direkt orkat, hehe lat är jag. Idag har det varit skola som vanligt, hade ingen idrott idag och det var våran sista lektion , väldigt skönt. Efter skolan gick jag och Ida hem till henne, var hos henne gjorde oss i ordning, vi åkte till Huddinge och gjorde i stort sätt ingenting, sen får jag ett sms av Fredde som det står, "Hej :D har du lust att ses? <3 " . Vart inte så jätte taggad på en gång, men sen blev jag det. Då drog jag och Ida till Robin där Fredde och 'Danne var. När vi väl kom dit gick vi till stenmo, satt där med Fredde,danne och Robin, sen gick vi till Källbrinks ip, spelade fotboll, sen kom massor med andra, hehe det var kul men jag var inte direkt så duktigt, meh vadfan, vem bryr dig ? Men jag var slut efter typ 10 minuter, har fått jävlig dålig kondis asså!!

Vi var väl där till  kanske till tio ? sen drog vi hem till Fredde, jag danne och ida. när vi skulle gå hem till fredde så går vi i en skog och det var svart man ser inget!! Fredde stannar upp och tar en genväg i skogen men vi märkte inte det, så säger ida tyst jag hörde något, sen ser man någon komma springandes och jag lovar vi skrek, haha vart skit rädd, jag tänkte inte på att det var Fredde som skrämde oss. När vi väl kom hem till fredde gjorde vi gjorde popcorn och masserade varandra, höll på att sömna när Fredde masserade mig. Vid halv tolv kanske klockan var ? så drog både jag och ida hem. Kom hem inte för så länge sen, ensam hemma, mamma är ute med sin kompis och festar och min syster är också ute någon stans, det är skönt att komma hem och så är man ensam :D tummen upp för det!

Har inte så mycket mer att skriva, men vi hörs imorgon sötnosar !

bilder ifrån idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0