fredag 17:49

Hallå i stugan, kom precis hem och gör ingenting, jo käkar lite utav mitt godis som jag fick idag. Jag är på världens dåligaste humör nu för att jag är irriterad på en viss persons mamma! Hon har inte gjort mig glad precis! tycker synd om en annan person, min barndomsvän! Finns alltid här för dig gumman! <3
Som sakt kom precis hem ifrån museiumet, det var SKIT BORING!!! jag lovar sätter aldrig min fot där igen!
Nu väntar jag på att något ska hända, jag sitter och väntar på att jag ska få ett sms ifrån johanna och sen röra mig ner mot salem. Har inte så mkt mer att skriva men vi kanske hörs senare eller i morgon.

     
1) tog bara någon bild men min morbror är med på den bilden, han har vit tröja :P
2) Simon(kusin) stod och höll på med någon motor
3) La familia
4) det var någon sak som man skulle få en känsla av att man var i rymden, tänkte prova den men bangade ur, haha jag skulle ju förfan må skit illa:P
5) godiset jag fick i morse
6) presenterna som jag fick i morse, puder och mascara perfekt då slipper jag köpa nytt och spara pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0