hemma

Kom hem för kanske 20 minuter sedan efter en lång promenad med mamma vart det bara haha skrev ju att det skulle vara familjen men det vart bara hon och jag som gick ut, hehe. Vi gick i en och en halv timme ungefär , känns jätte skönt nu efteråt och så var det mys att få en ensam stund med mamma. Det som är så skönt med min mamma är att jag kan prata om allt, precis allt med henne. Det är jätte skönt väder ute, solen tittar inte fram så mycket men DAMN vad det är varmt, jag känner att jag är ganska så svettig, jag såg rätt så mycket blommer ute och lite knoppar på träden, VÅREN är här och hoppas den stannar nu så det inte kommer någe mer snö, det kan ju göra det i april. Ska ställa mig i duschen nu, när jag kommer ut ska jag börja plugga.
Imorgon ska jag och ida träna, vad skönt det känns. Har inte tränat på jäääätte länge!

jag saknar den här dagen med dig fanny, jag älskar dig än idag <3
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket :) jag läser din blogg varje dag! kan du läsa min då? :)

2009-04-13 @ 19:25:50
Postat av: Cissi

oj glömde skriva vem jag var :) men som sagt tack :) och jag läser din blogg varje dag! brukar du läsa min?

2009-04-13 @ 19:26:17
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad gör du för någonting? :)

2009-04-13 @ 19:46:13
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

kom precis upp från badet :)

2009-04-13 @ 21:10:13
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0