hos ida

Tjenare, nu sitter jag här hos ida, vi kom precis hem ifrån skolan, vi har käkat lite snackat.
Någon mer än mig som hade svårt att somna och gå upp i morse ? Det hade jag kan jag säga!!

Idag i skolan hände inge speciellt, men när jag väl skulle gå hem fick en tjej i sjuan luft och säger en sak till mig, jag går fram till henne och snackade med henne, hon hade inge att säga till mig hon bara skratta, en äcklig jävla liten snorunge är hon ! ÅH hatar henne. nog om det.

Snart ska jag och Ida åka till Farsta hon skulle köpa ett par byxor, och jag ska köpa träningskort finally! Som sakt jag sa ju förr i ett inlägg att jag ska köpa ett träningskort, men dte vart aldrig av för att när jag väl skulle köpa kortet var man tvungen att ha sitt lägg med sig, och hade jag det nej ? Ska bli grymt skönt att träna har inte gjort det på jätte länge nu!!
Nu ska jag ta bort sminket och sen byta om och röra mig mot Farsta. vi hörs säkert senare ikväll sötisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0