kväll

ÅH gud vad skönt det var att träna!! Det gick inte så jätte bra för mig idag, för mitt knä gör ont hela tiden, jag vette fan vad jag har gjort men ont gör det ialla fall. Jag kom precis ut ifrån duschen, sitter med myskläderna på mig. Jag ska snart göra mig klar inför sängen, måste försöka att gå och lägga mig rätt så tidigt nu så jag orkar skoldagen.

Imorgon så ska jag ha utvecklingssamtal, HAHA jag hatar verkligen det! Inge kul alls !! Någon mer än jag som hatar det? Efter utvecklingssamtalet ska jag träna igen. Hoppas att det ska gå bättre imorgon än vad det gjorde idag.
 
Jag har inte så mkt mer att skriva ni får en bild som Katti tog på mig idag hehe , inte världens vackraste, men man måste ju bjuda på mig själv ibland, right? 
                                                                                                       
HAHA, jag ser ganska liten ut på bilden ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

SV: haha jag var ju bara tvungen att "låna :p" klippet, han var ju ur gullig :D §§

2009-04-16 @ 17:32:42
URL: http://amandalindells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0