måndag

Sista dagen på lovet då, inge kul alls. Men det känns ändå bra på något sätt, för vi kommer ju bara närmre och närmre sommarlovet, *YES* sista dagen på lovet står för pluggning för min del, haha jag vet att jag kan vara stor i munnen och säger att jag ska plugga, har hänt väldigt många ggr att jag inte har pluggat, men nu ska jag göra det för jag ligger efter rätt mycket, är ganska skoltrött men det är bara att kämpa på nu, vill inte sänka mig i något ämne men är rädd för att jag kanske kommer göra det :( inte kul !
Mamma frågade mig nyss om jag ville följa med ut på en promenad och jag ska med, behöver komma på lite bättre tankar. Jag mår illa fall lite bättre idag än igår, ni ser ju inlägget nedan för, känns bättre när jag satt och skrev av mig och sa precis som jag tyckte/tycker.
Slut pratat om det. Ska göra mig en sallad nu sen ska jag och min kära familj ut på en promenad.
ha det bra nu kära läsare, om ni har något tips om vad jag kan skriva om här i bloggen så skriv gärna en kommentar,

en bild på mig, ifrån första dagen på lovet, det är sjukt hur tiden går snabbt, men det är skönt att det ändå går snabbt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0