söndag kväll

Tjenare, kom hem ifrån mina kusiner vid sju kanske klockan var, då slog jag upp böckerna och började plugga, det mesta sitter ialla fall, har so prov i morgon. Har spunderat min kväll framför wipeout också, haha alltid får man ett gott skratt.
Idag var jag förbi min pappa också och hämtade lite saker och han undrade om jag ville följa med till Hallstavik på tisdag, varför inte? Klart jag följer med det är ju speedway förfan, men får ta med plugg och plugga i bilen påväg dit och hem, jag tror det är Freddie som ska köra ( en kille som pappa meckar åt) jag blir verkligen glad i kroppen för det är nu speedway säsongen börjar, love it!!!!!

Imorgon är det skola igen, suck, välkommen tillbaka till verkligheten efter en slapp helg. Men får stå ut det är inte långt kvar nu. Efter skolan ska jag väl antagligen vara med ida och på kvällen blir det träning och pluggning. Känner att det är mycket plugg nu, men jag tycker inte att det är lika jobbigt med skolan som det var innan vi gick på lov så det är väldigt skönt ändå. Aa, har inte så mycket mer att säga, ni får fortsätta att ha en trevlig söndag, inte så långt kvar på den med ändå, puss tjockizsar ♥

juste !! idag fick jag ett sms av min älskade barndomsvän lina som det står " men asså min familj ska till liseberg i sommar och sen ska vi till öland :) och jag får ta med mig en kompis, och jag vill ha med dig :D vill du följa med ? "
KLART SOM FAN JAG VILL FÖLJA MED :) hehe men jag blev jätte glad över att hon frågade just mig, :) du och jag ska ha de bästa minnerna i sommar, vi har redan det men ännu fler ska vi få , jag älskar dig vännen ! <3<3

här har ni en bild på min klass, ser ni mig ? jag står i mitten högst upp till höger (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0