måndag

Det här är inte kul !! Statisitken sjunker hela tiden när jag inte updaterar. Skoldagen har varit helt okej, jag har varit trött och inte på så jätte bra humör, alla har ju inte bra dagar right?. Jag känner mig lite piggare nu ialla fall.
Just nu sitter jag och tittar på Tyra show och jag tror de sa att det är en gammal gubbe, han var 59 år och han är fortfarande oskuld, HAHA det är lite skratt retande faktiskt !!
Idag ska jag träna och det känns väldigt skönt faktiskt. Komma på andra tankar. Kvällen går till plugging har matte prov imorgon men jag fattar ingenting men men.
Imorgon kommer jag befinna mig i skolan och sedan i Kumla, jag ska titta på speedway och den här mången ska jag ta på mig bättre kläder. frös arslet av mig förra gången.
Men ha det bra så hörs vi ikväll när jag kommer hem. puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0