tisdag

Nu sitter jag i datasalen i skolan, ska snart ha NO. Hade precis syslöjd och nästa gång så kommer jag nog bli klar med min klänning finally, eller det beror på om jag ska ha lite små detaljer till den. Hade matteprov i morse och det gick väl sådär faktiskt =/ men vi får se.
Idag ska pappa till Kumla och jag skulle följa med egentligen men jag har så himla mycket plugg som jag ligger efter i så kvällen går åt till att plugga och så ska jag träna. Träningen igår gick ovanligt bra. börjar väl få upp konditionen nu ? :)

Jag börjar om sex minuter och jag ska sitta i datasalen. De sista minutrarna ¨går till att titta runt lite på andra bloggar.
ha det bra så hörs vi ikväll. Ska försöka ta en dagens outfit också.
puss ♥

visst är det helt underbart att sommaren är här snart ? inte långt kvar till sommarlovet ;'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0