tillbaka på banan

Nu börjar saker och ting falla på plats så nu kan jag nog börja komma igång med mitt bloggande. Igår var jag i Farsta med ida och inhandlade lite nytt, men ska byta jeansen till en mindre storlek hoppas bara att det finns annars får jag nöja mig med dom jag har, på kvällen blev det träning när jag kom hem käkade jag duschade sen gick jag och la mig. Ikväll blir det träning igen, ni har väl märkt att jag har bröjat tränat väldigt mycket, ska köra stenhårt nu här innan sommaren. Nu måste jag fortsätta om alkoholen som jag håller på med i skolan, är nämligen i skolan nu hehe, men jag kanske skriver mer ikväll för hoppningsvis. ha det bra så länge ciao <33

så här ser min skola ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0