vilken idiot sa tiden läker sår?

Tiden läker fan inga sår! jag har varit dödskär i en kille som jag är än idag! Ibland känner jag äh, vad fan han är inget, han är verkligen det. Han har underbar på sitt sätt! och det är något med honom som får mig att känna mig riktigt lycklig, har aldrig känt så här för en kille förr, men nu när jag såg att han är typ på "g" med en tjej. Det sved, det sved så jävla mycket, ögonen blev tårsprängda, sitter och gråter nu när jag skriver dessa rader. Visst jag kände/känner inte den här killen så jäkla bra, det är det som jag inte fattar, hur kan jag gilla honom då?

Den frågan kommer in i mitt huvud varje dag, men ju mer jag tänker ju mer frågor får jag men inga svar. Det finns säkert fler tjejer än mig som mår jäkligt dåligt över en kille, har jag rätt ? Killar är bara skit egentligen!!
När det kändes som att det skulle bli du och jag, när du och jag var med varandra, det kändes så rätt (som jag kände i alla fall,) men kommer alltid en dag då allt rasar, då allt bara tar slut. Vi var aldrig tillsammans men jag önskar att det hade blivit så. Jag vill att du ska förstå hur jag känner hur jag mår. Hur jag har mått under den här tiden då allt fick ett slut.
Det jag saknar mest är nog dina kyssar, din fina röst, hela du var fin, är fin. Har aldrig träffat någon finare än vad du är.
Känns som jag har kastat bort flera månader på att bara tänka på dig, ist när jag har kunnat gått ut leva livet skita i dig.
Jag har haft lätt för att kunna släppa taget om killar, men nej, åh det går inte. Jag har dissat jävligt många killar för dig eller inte för dig, utan för att jag gillar dig. Har mer att skriva men hoppas att du förstår lite nu hur jag egentligen mår. Du behöver inte ta åt dig eller nått, bara så att du förstår hur mycket du betyder egentligen. Jag trodde verkligen ett tag att jag hade kommit över dig, men nix, det hade jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0