Bloggtorka på g ?

Ja ni kära vänner jag tror jag börjar få bloggtorka men ska försöka att blogga så mycket som möjligt, fuck no! Ingen bloggtorka ska det bli! Idag åkte Ida hem ifrån landet så jag ska träffa henne, sen så ska jag hem till pappa och hämta pengar som han lämnade där till mig för han är i Polen med Freddie. Pengar till navelpiercingen. woho! Lägntar så sjukt mycket, har tjatat i flera år men nu, ja nu jävlar nu ska jag ta med fan få göra det.
Juste igår låg jag och pratade med Ida i telefon i 3,5 timme, kommer typ inte ens ihåg hälften vad vi pratade om, men det gör inget,  bara att jag fick prata med henne gjorde mycket.
Just nu har jag inget för mig så jag sitter och redigerar lite bilder. Ni kanske får några smakprov sen. Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Emma

På vilken studio ska du ta hålet?

Tänk på att ta på en shysst ställe, en infektion i naveln är varken skönt eller snyggt. trust me!

2009-08-16 @ 17:02:47
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0