dagen spenderades med Erika

Åh vilken underbar dag med Erika asså! En sån sjukt underbar person! Vi var i Skärholmen, pratade, skrattade, shoppade, hade inga som helst problem med henne, kunde prata med henne om precis allt allt allt! En vän som henne borde alla ha! Jag fick med mig en kofta hem i alla fall, bild på den får ni sen och nu sitter jag och nunnar på you are not alone med Micheal Jackson sån underbar låt!

Matenlusten blir bara bättre och bättre, men inte helt bra! Börjar se på mig själv att jag bara blir smalare och smalare mina rumpa försvinner! Det här är inget jag vill, jag strävar inte efter någon size zero om det är det ni tror, verkligen inte!
Nu tänkte jag skriva av mig lite ni ska få se vad som snurrar i mitt huvud hela tiden strax :) puss <3


Kommentarer
Postat av: erika

ääätt kvinna, du ska få din ruumpa tbx lugn bara jag fixar det baby ;D <3

2009-08-14 @ 21:32:14
URL: http://ewaldehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0