drar ut nu

Godmorgon mina trogna läsare, ställde klockan på 11 idag för jag ska strax röra mig ner mot tullinge centrum och möta Malin, ska vara med henne och vad vi ska göra än är oklart men något i alla fall.
De senaste dagarna har jag tvingat i mig mat och jag vet vad som är felet? Eller jo en grej som jag inte tar upp tyvärr. That's my secret,
Jag gick ut igår ialla fall och var med Totte, Leif och Sebba, väldigt trevligt dom frågade om jag ville vara med dom och jag sa ja för det är bättre och vara ute och tänka på något annat än att sitta hemma och må dålig,t berättar sen ikväll vad vi gjorde.
Nu ska jag borsta tänderna och sen gå ner orkar inte ta bussen tar ju ändå bara 5 minuter att gå typ, nyttiga jag ;D

dom här tjejerna saknar jag väldigt mycket !






Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg! allt bra? KRAM

2009-08-11 @ 23:14:09
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0