försov mig första dagen GREAT!

Hellu, försov mig idag första dagen i skolan, härligt, fast jag skyndade mig och blev bara en halvtimma försenad, menmen, det kände i stort sätt ingenting, vi gick igenom vad som kommer hända detta läsår och lite sånt. Det känns ändå rätt bra att vara tillbaka och det är bara ett år kvar med klassen :( Helt sjukt! Men ska se fram emot det här året.

Igår då vart det inställt pga regn, så Jonas föreslog att vi skulle åka till honom och kolla på speedway på tv, vi käkade och kollade på tv, :P vi åkte hem vid nio, och Jonas lägenhet är jätte fin! och tävlingen är flyttat tills idag, så jag ska dit idag igen och solen lyser ju än så länge så man hoppas ju på att det blir något men det tror jag <3

Kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0