fran slovenien

hallo pa er :) jag har det skit bra har i slovenien. Inte en dag under 30 grader igar var det 39 grader, hur arligt som helst. Nu nar en data ar i gang kan jag passa pa att skriva ett litet inlagg at er. Ser att jag har fatt lite snalla komentarer som jag svarar pa nar jag kommer hem och vi aker hem pa torsdag kvall och kommer hem pa fredag kvall, det ar sjukt segt att bila ner kan jag tala om ar 220 mil hit och 220 mil hem men som tur ar sover jag for det mesta, det underbart har nere kan vara lite segt da och da nar man inte har nagot att gora menmen det ar underbart folk har ocksa, manga bilder har tagits och en del kommer ni att fa se. Imorgon ska vi till nagot vattenland som skara typ. Nu ska jag ner till underbara folket och umgas och ha kul hoppas ni har det bra hemma i sverige, hur ar vadret ? :) hejda alla sotisar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0