godmorgon

Hallå i stugan, nu sitter jag och snackar lite med Julia som jag inte har pratat med på år och dar. Hål i naveln blir det inte nog idag tyvärr! Ska prata med Jennie idag och bestämma något, men snart så kommer jag göra det, dagens planer blir att åka till Hallstavik, speedway såklart ! Nu ska jag duscha och göra mig lite i ordning så jag inte behöver stressa sen.

Vilken färg ska jag ha på "kristallen" på piercingen ? Har lite beslutsångest, antligen ljusgrön eller turkos, kommer ni på någon snyggare färg, kommentera ;) <3

jag i slovenien

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ^^ ja är snäll (a'

Du ska ha turkos :O älskar färgen :D tihi ^^

2009-08-18 @ 10:36:19
Postat av: Anonym

när ska du ta precingen och vart ?

2009-08-18 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0