har ingen blogglust.

Hallå, skoldagen gick bra men är så himla trött på dagarna ! Är sjukt trött nu också, ska sova snart, hehe men igår var jag med Ida efter skolan, vi var barnvakt, eller rättare sakt hon var det och jag var med. Senare på kvällen drog vi hem till michael där Totte, Leif och Axel var. Kom hem åt lite sen gick och la mig.
Idag då, fick skjus till skolan, väldigt skönt för ni såg ju hur vädret var på morgonen? I alla fall, slutade 13.10 idag, drog hem städade mitt rum sen gick jag ner till centrum och mötte upp sötaste Daniel! Vi gick hem till mig låg i sängen och tittade på film, super mys! Följde honom ner till tåget vid sju kanske, sen när jag kom hem la jag mig i soffan och tittade på tv och nu har jag hamnat här. Har inge mer att säha , puss lovers <3

vi hade tråkigt på idrotten, eller vi skulle gå på en "promenad"

yeeah ;D


jaa men så här kan det också se ut när man har suttit på en bänk


Malin <3


jag och linnea


jag


jag, linnea och malin


jag och malin


<3


mee


söta linn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0