måste komma tillbaka till verkligheten

Hellu, vaknade vid tolv idag och jag har inte kunnat sova pga av en grej som jag inte tänker ta upp i bloggen, man har ju lite privatliv också, i alla fall jag kommer inte gå ut idag eller inte göra någonting bara va för det behöver jag, beöhver komma tillbaka till verkligeheten. Nu alldeles strax ska jag iväg med mamma och jose till banken vi ska vara där vid fyra så jag får öka tempot, sen ska vi åka och hämta mina glasögon vi skulle ha gjort det i lördags men dom hade stängt när vi skulle hämta dom. Kvällen planer blir att mysa ner mig i sängen och kolla på film och ta det lugnt. Skriver mer när jag kommer hem .Nu måste jag dra pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0