oj oj oj nu har jag mycket att skriva om

Nu kommer det bara upp saker i mitt huvud som jag kommer på att skriva om här på bloggen.
Nu börjar jag bli så fruktansvärt irriterad på den här världen! Man får inte se ut som man vill utan att, vem tror du typ att du är Dessie eller? Vem fan bryr sig om Dessie?Det är många som har dragits till att ha långt blont hår och rosa läppar, jag drogs till det, men nu vill jag inte det, för den lilla äckliga fjortisen får bara så mycket uppmärksamhet och tror att hon är något! Jag skriver inte det här pga avundsjuka utan att det gör mig så fruktansvärt förbannad, jag fick ju en kommentar ifrån någon Steffi för inte alls så länge sen och säger tror du att du är Dessie eller?Fan heller! och jag tycker att det är fel att man ger ut 150.000 kr om året till en 15-åring! Tänk dom som jobbar och sliter? och så börjar jag tröttna på "bloggvärlden" jag har min blogg för att jag tycker om att skriva och berätta saker, älskar att skriva om känslor och hela den biten, jag vill inte bli känd, jag vill vara den jag är och ha min lilla blogg för det finns folk som gillar den och det nöjer jag mig med och jag behöver inte ha tusentals läsare varje dag.

att allt ska vara rosa i min värld finns inte längre och jag ska göra om header så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0