skärpning från min sida

Hallå, började vid åtta idag, och vad ska man säga om skoldagen? Jo den var suverän, eller alla hade väldigt roligt tillsammans idag och vi hade även spexfoto som ni snart kommer att få se, vi tog med Katarinas kamera också det är dom bilderna ni kommer att få se. De fotot vi tog med fotograferna kommer nu få se en annan dag när bilden kommer så klart. Vi slutade vid halv tre, så kom jag hem vid halv fyra ungefär, la mig på soffan och var helt död och nu sitter jag och väntar på att katarina ska skicka över alla bilder för jag glömde ta med min kamera, hehe.

Fick väldigt väldigt väldigt många kommentarer om att jag var jätte söt och allt precis innan spexet:) Blev så himla glad eller jag blir glad när man får höra sånt !

Bilder får ni se om nån timme eller så :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0