svar på tal

Ida: Du passade jättebra i dem :)
 Har själv glasögon som jag ska ha när jag läser, tyvärr är jag väldigt slarvig "/
Åh, tack så mycket, jag kommer säkert vara slarvig utav mig jag med när jag väl får mina :P

Erika:oj är det du som gillar rosa eller, la märke till att du nästan bara har rosa kläder i headern också haha! men rosa är skitsnyggt så jag klandrar dig inte ;)
Hehe, jag vet rosa är skit snyggt, men ärligt talat börjar jag tröttna på det, var helt inne i det ett tag :p

Tiirdam: vill du kanske ha lite låttips =D?
Du kan gärna ger mig lite bra låt tips :P har redan tröttnat på dom jag la in senast :P

Det är kul när man får kommentarer så ni kan gärna kommenetera mer :D


Nää nu ska jag till Ida, var typ 2 månder sen jag såg hennes senast, ha det bra pussen <33

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej Sofia! Tack så mycket! Och desamma :) Kram

2009-08-09 @ 21:06:07
URL: http://mathildathorssell.blogg.se/
Postat av: Putie

du är den första som säger dt då X)

2009-08-10 @ 15:15:11
URL: http://chokladsmoothie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0