kärlek är inget att leka med

Jag gillar den här killen väldigt mycket, men jag vet inte hur jag ska bete mig för att visa så han vet att jag gillar honom, jag tycker att jag visar det men han är väl blind,  jag vet inte vad han känner och tycker om mig riktigt, men snart skiter jag i det här, jag är så trött på killar, och jag tror han snart har en flickvän och det svider och jag är fylld av avundsjuka och ilska! och jag har inte gillat en kille så här mycket sen jag gillade Hallberg! Han var mitt allt ett tag, tills allt tog slut och jag va helt knäckt! Det tog nästan fem månader för mig att glömma killen, men har jag gjort det och han är en vän till mig idag, bättre det än att inte ha han i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0