god jul igen :D

God jul, har precis käkat en god jul frukost, mätt som satan, ska hoppa in i duchen och sen börja göra mig i ordning. Benke ska fira jul med oss :D pappa ska åka och hämta honom nu, annars hade han sutit själv på julafton, gud så kul, då sa jag att vi skulle säga till honom att vi hämtar honom imorgon, visst är jag snäll ? Dagens juloutfit får ni senare. Vi ska fira hemma hos min farbror som bor i tullinge där hela tjocka släkten kommer att vara :D men jag har fortfarande inga julkänslor :( hoppas det kommer senare. Juste kalle anka får man inte missa fast jag har sett den 15 ggr, nej haha jag är så trött på den. Men det är ju ändå en tradition.

Jag saknar julen när man var liten, då hade man värsta julkänslorna och man blev så glad när tomten kom och när det låg massa julklappar under granen, då gick man dit och tittade vilka som var sina, ruskade om paketet för att kunna lista ut vad det var i. Nu när man är äldre så får man dom enkla platta paketen, visst det är alltd skönt med pengar men vad fan det är tråkigt att bara få det. What ever nu är det duschen som gäller :D



här har ni mig för ett år sen ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0