home alone

Tjena tjena, kom nyss hem ifrån Simon och Jonas. Jag och ida fick gå ifrån centrum för bussarna gick inte, följde med henne ända hem visst är jag snäll ? Sen tog jag bakvägen hem genom vistaberg, det är lite mysigt att gå igenom där och ringde Lina som jag inte pratat med på sjuk länge! :o vi bestämde att vi ska ses veckan efter jul, antligen åker jag till henne eller hon kommer till mig. Längtar redan! Aa som jag sa kom nyss hem, ensam, pappa är väl ute någonstans och röjer, älskar att vara hemma själv ! :D speciellt morgonen och på kvällen. När jag kom in i huset så doftade det glögg, fick värsta julkänslan, hatar glögg men älskar doften och tänk det är inte alls långt kvar till jul ååååh längtar längtar längtar, och det är så skönt med jullov! Nästan tre veckor behöver verkligen lov. Nää nu ska jag inte sitta och babbla på, ska göra en kopp te, tända upp ljus och lyssna på musik och ha det lite mys för mig själv. Egen tid var länge sen man hade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0