i haninge

Hejsan hejsan! Nu är jag i haninge hos Simon och Jonas. Jag och ida kom nyss hit, jag sitter i soffan och tittar runt lite på datan, visst är jag social ? ;) Nää men ska vara det snart, jag sitter och tänker på er ju, måste ju skriva då och då, snäll jag är! Firade min brorsa idag ju, det var rätt kul, massa skratt. Vad händer ikväll då? Vi ska vara här och ta det lugnt, har varit en skit lugn helg asså, rätt skönt ändå. Imorgon ska jag förmodligen in till stan och handla julklappar har inte gjort det än ! :O Ska köpa nya navelpiercingar naaaaaajs va ? På kvällen ska jag och ida på bio. Har varit en hel helg med henne, alltid lika kul. Nej men nu ska jag vara social, har varit tillräckligt snäll nu. Ha det bra bitches! ;) hörs senare, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0