igår

Igår vaknade jag vid tolv och skulle vara hos mamma vid ett för att fira jul med henne och hennes släkt. Aa jag hann i tid ialla fall.Kom dit, sen vid två kom mormor och leif (morbror) satte oss till bords och käkade, sen öppnade vi presenterna. jag fick

1000 kr på gina
150 på h&m
yttligare 700 i handen
locktång, den äger!
en tröja ifrån gina
mascara

jaa kvällen fortsatte med att jag åkte och mötte ida, sen åkte vi hem till nick där max och johanna var. Johanna bor i piteå och det är idas kompis, hon vile väl säga hejdå innan hon åkte hem igen. Därifrån fick vi skjus utav johannas pappa till kästa, där träffade vi andrée, leif och michael.Vi drog hem till michael och chillade där, tittade på film. Senare kom axel och totte också. Sex styckna låg i michaels lilla säng, galet mysigt! Eller inte! Sen följde vi med vissa till bussen och sen var det bara jag, leif och michael kvar. Leif följde med mig halvvägs hem, så snäll ;) kom hem till pappa, somnade till en film. Vaknade sju i morse ! :O klar vaken! och fortfarande uppe. Ska till stan med syrran om några timmar och kolla in mellandagsreorna ! awesome! Sen ska jag vara med ida. Andrée ville ses sen, jag får se om jag hinner det, men det får man hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0