jullov snart ! :D

Godmorgon på er, det var inte igår direkt, sitter och käkar frukost och har precis gjort mig i ordning. Solbrännan är snart borta, vilket som är skönt, svullnaden runt ögonen håller på att dämpa sig men det syns inte så mycket när jag har mascara och det sköna nu är att jag bara har mascara på mig, ingen foundtation eller puder eller skit.

Vet ni det bästa som finns på morgonen? Det är att vara helt själv! Behöver inte ta hänsyn till någon annan än sig själv, spela musik på högsta volym! Åh love it!
Men nu sitter jag här och är helt klar min buss går om 50 minuter, vad ska jag göra kolla på tv?:P trååååååk!
Men jag längtar till att jag ska få se min betyg men lite nervös är jag :O
Aa efter "skolan" så ska jag hem och städa som jag har lovat min lilla far, sen på kvällen ska jag och ida ha en myskväll hemma hos mig bara vi två, pappa ska på julbord så det blir perfekt. Nu har jag sagt mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0