lördag

Hallojsan! :D
Igår vid åtta tiden gick jag och ida ner till centrum och hyrde film och köpte godis, vi bjöd över Nick och Johan på filmkväll lite mys. Vi hyrde Role Models och Barnhemmet. Role Models var bra men jag somnade, och barnhemmet sög riktigt hårt ! Vid tolv drog dom, jag och ida gick och la oss eller vi var uppe ett tag och snackade. Somnade vid ett kanske, och nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma och hämta mig, ska nämligen fira halv brorsan idag som fyller nio tror jag. Sen ikväll ska jag förmodligen vara med Ida, Jonas och Simon. Länge sen vi träffade dom. Nää nu ska jag göra mig helt klar. Puss

inte direkt uppfixad men vem bryr sig?:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0