fettisdagen

tja sötisar :) <3
som sakt och jag ida var och tränade idag, fan vad jobbigt det kändes har inte tränat på länge okej igår då men då tog jag inte i så mkt började med att träna lugnt (a) ! haha jag svettades skit mycket det bara rann och så mkt brukar jag inte svettas  ^^ haha men det var ändå kul att träna med ida alltid lika kul :D !
jag har inte gjort så mkt idag, tagit det lugnt :) men det kan ju alltid vara rätt skönt det med, nu har jag lägenheten för mig själv , ska hoppa in i duschen nu och sen äta min goda semla, haha det är ju fettisdagen då måste man ju få unna sig lite, (a) eller hur ? :P nej nu ska jag duscha sen mysa ner mig i soffan med min semla som min underbara mamma köpte till mig idag (a) ha det bra nu sötisar

kramar sofia ♥


Kommentarer
Postat av: jonna

svar: ja sammahär! Har bara haft den några dagar men kan ändå känna resultat:)

2009-02-24 @ 22:42:46
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0