hej kära läsare :)

idag hade jag ju Kemi-prov det känns som om det gick bra , hade dansprofil idag , och fyfan vad kul det var och malin som vi har som danslärare är ju sjukt duktigt, ! efter skolan åkte jag och malin och handlade skor till mig :) men hade inte pengar så det räckte så då ringde jag pappa och han kom , han är så snäll, (: nu sitter jag här framför datan med en mätt mage , :o haha kväll blir det inge PLUGG !! så himla skönt , ska bara läsa en bok , haha men nu ska jag spela kort med min lillebror (a) puss <33
här kommer lite bilder ifrån malins och kattis "bråk" idag ,

          först var dom vänner                   sen var det något som hände


 
 
 
köpte den här idag den ska tydligen skydda håret mot värme när man plattar håret, värt ett försök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0