om igår

tjaa fan :) igår var jag i flottsbro med jennifer och emma, sjukt länge sen jag träffade dom så det var kul :) <33 vi kom tid vid sex och jag var med emma innan vid halv 2 sen kom jennifer vid halv fem kanske? what ever, men vi var i backen i 4 timmar, hahaha det låter lite men det är jobbigt! jag har ont i hela kroppen idag ! haha jag skojar inte, i backen träffade vi även jossan och sakina :) sakina åkte med oss i backen och hon var grymt bra på att åka smowbord :O haha hon är fan bra på allt den lilla skiten ! juste, jag emma och jennifer bestämde oss för att åka snowbord först, sen frågade emma om det var okej att byta till skidor om man tröttnar, " jaa visst det är inga problem" men vad bra då tänkte vi, jag åkte ett åk på snowbord, haha det var ju omöjligt! haha och jag åkte in i en stolpe och emma bara garva , okej jag med :) sakina tänkte, haha vad är det där för någon? det var ju jag xD emma och jennifer åkte två åk, sen skulle vi åka och byta till skidor, nej det kostar 50 kr ! VA?:O var ju tanken, han som vi frågade innan sa inget om det , han kan ju förfan ha sakt det, nej men det gjorde han inte så det var ju bara att betala 50 kr, när vi väl åkte skidor hahaha aa jag vet inte hur många ggr jag ramlade men det var ändå kul, haft det gjorde ju ont också xD

jennifer får skicka alla bilder till mig så lägger jag in dom sen :) <33

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har inte din msn gumman? <333

2009-02-24 @ 11:48:22
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0