praon är slut

då var praon slut då da, :( rätt skönt men ändå inte för det har varit rätt kul , i början var tanken vara shit, fan vad har jag valt för ställe?:O men efter några dagar började den känslan släppa :) nu tror jag att jag har tid och ork till att börja blogga igen , men en sak som jag längtar till extremt mkt är att få sova ut i morgon !! :O :P känns som att det var år och dar sen jag gjorde det sist. men det sköna är att det är sportlov,  hur skönt är inte det ? :) snart är lägenheten bara min ;D haha okeh bara för ikväll men ändå (a) ska snart lägga mig i soffan och titta på Let´s dance :) som jag har sakt förr, MORGAN ÄR BÄST :D ! tummen upp gör honom, nej om jag inte skriver något mer ikväll blir det alltid något i morgon ;D ha det bra sötnosar :) !! kram

Kommentarer
Postat av: Malin.G

Hej gå in på pa när du ser det här puss(H)

2009-02-20 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0