tja det var länge sen ;)

heej , jag vet det var jätte länge sen som jag blogga, förlåt, idag var jag på praon, stressigt som vanligt vid lunch, ja har inte så mkt att skriva om igår firade jag min kusin, på kvällen var jag med sötnosen :D jätte länge sen som jag träffade honom! imorgon blir det praon igen sen fram mot kvällen ska jag kanske gymma med min syrra, hon börjar bli sjuk så hon var inte så jätte taggad på att träna , men vi får se :) hoppas på det bästa ;) nej nu så ska papsi ha datan , men vi hörs :) Kram


hittade några bilder på mig och ida ifrån år 2006


always you! <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Hinner man inte så gör man inte.

2009-02-19 @ 12:05:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0