14:de januari 2009

tiden får fort.. om en månad är det alla hjärtans dag ju.. hoppas att man inte blir ensam, man vill ju ha någon man kan mysa med (;<3

idag har jag inte gjort så mkt skolan.. var trött som fan när jag kom hem men jag försökte inte att somna vad tror ni att jag gör? somnar det kommer bli ett rent helvete att somna ikväll nåja... sånt är livet ;) vaknade av att dey plingade på dörren, det var min mormor. jag skulle ha åkt till henne idag men hon kom till oss ist. för hon skulle fixa min klänning som jag ska ha på lördag.

min mamma,mormor, syster och jag åt middag tillsammans också. mysigt :)
min mormor som är ¨så snäll ger mig alltid pengar. taack mormor <33

aja mamma tjatar på mig att jag ska lägga mina smuts kläder i tvättkorgen, ska göra det nu. ha det bra puss&kram sofia <3



HAHA, en bild av gaffeln som gör  kladdkaka.. den blev väldigt god ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sämst bild du laddar upp på mig xD

Fast god var den allt <3 =P

2009-01-21 @ 17:55:57
Postat av: Anonym

Haha kladdkakan va (Y) :wub: <3

2009-01-26 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0