26/1/2009

tjaa sötisar (;
min första lektion idag var svenska hade svenska prov på morgon fick G.. haha jag kunde ha gjort bättre ifrån mig sa även min lärare (a) menmen.. fick veta idag att jag har no prov nästan vecka. och i morgon bitti har jag två prov matte och syslöjd. ska försöka göra bättre ifrån mig. dagen slutade med att vi hade hemkunskap vi gjorde kladdkaka, jag helin och linnea.  den var den ända i hela gruppen på hemkunskapen som blev lyckad (a) jag ska sätta mig och äta min goda sallad nu (a) haha kände mig så onyttig när jag hade ätit utav kladdkakan. det var sjukt mycket socker man skulle ha i och massa smör.. blir äcklad nu efterråt. 
ikväll blir det massa plugg. :( ser inte fram emot det .. men men ett måste är ett måste.. ska dra nu puss S.Jordan


Kommentarer
Postat av: Fredrik (gaFFelN)

Kämpa på med proven, tror du klarar dig bra. Betyget spelar inte så stor roll, huvudsaken är ändå att du är nöjd med hur du presterat =)



Ska vara lite fett i livet annars är det inge roligt ju =) och du är värsta vältränad så du ska inte tänka så. Njut av det goda istället =P

2009-01-27 @ 17:11:41
Postat av: sofia

hahahaha vältränad ?:P haha bra skämt ;)

2009-01-28 @ 19:51:27
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0