29/01/09

tjaa allihopa. idag har det varit en seg dag.
i morse vaknade jag kanske 5 sekunder innan väckar klockan och jag tänkte åh.. det är fortfarande natt jag kan somna om vad tror ni.  jag hör "fields of gold" med Eva Cassidy.en underbar låt. min alarmsignal. efter några fula ord kom jag upp till slut (a) idag har jag varit väldigt deppig., men jag vet inte varför :s . alla har väl såna dagar? efter skolan åkte jag och malin hem till mig och började plugga till engelska provet i morgon.
vi satte oss vid datan och tittade på gamla bilder ifrån när vi var små. haha fyfan vad vi har garvat åt dom fotona.
har precis käkat nu. ska börja plugga vidare tills min syrra kommer hem då vi ska gymma. hon kommer om en timme ungefär så ska försöka plugga ända tills dess.
men ha det bra kanska skriver ett inlägg senare ikväll. ha det bra puss.// S.Jordan


en gammal bild på mig och malin i början av 6:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0