8/1

heeej :) idag har jag varit i skolan och vad seeeeeeeeeegt det var ! :O  höll på att dö.. men det var ändå en rätt så lugn dag . efter skolan gick jag och hämtade mig lillebror. kom hem vid 4:ra tiden sen vid fem tiden gjorde jag middag.. pytt i panna ..gjorde rätt så mycket sallad till.. vart faktiskt gott. har brottas lite med min lillebror :) jag vann ;) moahaha...

igår var jag i skärholmen efter skolan md malin hon hittade ett par jätte fina jeans och jag hittade en jätte skön kofta..när jag kom hem gjorde jag mat då med :) älskar att laga mat .. det blev kyckling wok med nudlar. sen blev det en lugn kväll..

                     
                                                                          1) spegelbild   2) en puss ifrån mig till er


Kommentarer
Postat av: Fredrik (gaffeln)

Haha låter som du är väldigt mycket bättre än mig när det gäller mat. Nästa gång får du laga (A)... om det blir nån nästa gång xD



btw adda msn ditt busfrö: [email protected]

2009-01-09 @ 03:40:57
URL: http://hejgaffel.bilddagboken.se/
Postat av: sofia

haha jag är bätre än dig ;) klart det blir en nästa gång :)

2009-01-10 @ 22:05:56
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0