Äntligen fredag !!!!

äntligen fredag. men inte den bästa fredagen som har varit. idag skulle jag och malin på bio och vi skulle ta halv 7 bussen. hon kommer inte ! jag blev stressad och haha kan inte beskriva känslan så jag åkte till huddinge sjukhus och tog 740 till kungens kurva. jag försökte ringa henne också men kom på att hennes mobil inte funkade. när jag var i skärholmen hoppade jag av och skulle ta bussen hem. men den bussen gick ändå förbi heron city. vem tror ni står där vid den busshålssplatsen jo MALIN :D haha fyfan vad glad jag blev. !! sen skulle voii köpa biljetter men det fanns bara platser på rad 1 och 2 då är det lika bra att skita it så vi ska på bio i morgon ist. " I taket lyser stjärnorna" den verkar så bra !!  men vi stannade där och käkade pratade och garvade. nu så ska jag alldeles strax fortsätta att titta på Let´s Dance :) Morgan är så GRYM !!!

ha det bra puss // S.Jordan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0