dagens köp

tja babes <3
idag är jag på humör (: (a) har köpt in lite nytt idag, jag och mamma åkte till skärholmen, hittade lite saker. när vi kom hem gick vi till jose ( mammas kille) jag sitter här nu. tog med våran  bärbara data.
mina lille brorsor ville gå och köpa godis och då följde jag med dom för de fick inte gå själva. när vi kommer innanför dörren sen vill dom ha läsk då får vi gå tillbaka igen haha han i affären måste tro att vi är tjockisar :p
nu sitter jag och käkar lite godis. (a) här kommer en bild på vad jag har köpt.


en T-shirt GT 99:-
en till t-shirt H&M 98:-
en svart mysig tjocktröja h&m 198:-
tränings shorts h&m 98:-
anisktsmask h&m 19,50 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0