förlåt!

förlåt att jag inte har bloggat på länge sen har haft någon lust.

Måndag: igår var jag i skolan, (tråkigt) har fått veta att vi ska ha grymt mycket prov, väck mig igen när sommarlovet är här orkar inte mer. senare på dan träffade jag ida. Vi gick hem till mig och gjorde inte så mkt skrattade som vanligt. senare på kvällen träffade jag hallberg <3
vi tittade på film och hade mysig ;) (a) sen när han hade gått hoppade jag in i duschen och gick och la mig efter det.

Tisdag: idag har jag varit i skolan igen, var inte lika segt idag. fan vad jag garvar åt Paula, en ny tjej i klassen hon är så jäkla rolig (: när jag kom hem vid halv fem tiden kanske klockan var efter att gått i det här jävla skit vädret som är, var jag blöt från topp till tå, mina skor var som en simbasäng det var ju bara att byta om när man kom innanför dörren. efter jag böt om gjorde jag mat (a) har precis ätit och ska lägga mig i sängen och göra massor med läxor  vill verkligen inte men men ett måste är ett måste

ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0