hellluuuuu :)

heeeej sötisar ..
vaknade vid 11 idag det var skönt att få sova ut nu när skolan har börjat igen :O det är hemskt ! vid tolv åkte jag pappa och min lillebror till pappas nya verkstad. vi skulle städa upp lite där.. hasse och elin kom förbi ett tag.. hasse är min pappas lillebror och elin är min kusin .. jag fick "mecka" lite med pappas speedway hojjar.. fattade nada. jag blev så jävla sur efter ett tag för jag inte kunde .. (a) men jag kunde ialla fall sätta på sandlarna :)

efter nån timme slog ett jävla larm igång och vi visste inte var det var.. vi ringade typ till falck eller vad det var men dom sa bara .. tyvärr vi kan inte göra ngåot.. hallå ? det är ni som har tillverkat det här larmet.. och så kan ni inte göra något ? :s

vi åkte där ifrån sen och lät det där larmet stå och låta.. fyfan vad det lät för öronen. när vi kom hem gjorde vi mat.

det känns som att jag börjar bli sjuk =/ vill inte det just nu .. nu när skolan har börjat för jag vill inte ligga efter :( aja hoppas på det bästa. ha det bra puss !

    
(klicka för en större bild)
det är hur stort som helst i pappas verkstad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lagom najs med så där stort <3

Och varmt också... :O något man själv inte har xD

2009-01-11 @ 22:43:43
Postat av: sofia

vem är du ? :) <3

2009-01-13 @ 17:23:45
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0