ingen rubrik


Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
yes,

Vad står det i ditt tredje?
:p hihi <3 vet faktiskt inte :)
själv då sötnos ?
puss

Och vem var det ifrån?
daniel hallberg <33333

Är han/hon snygg?
självklart!

Smsar ni ofta?
haha aa xD

vad står det i ditt 18:e sms?
godmorgon :) <3

Och det var ifrån?
hallberg <3

Är han/hon farlig?
haha det vet jag inte än :p
men det tror jag inte <3

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
orkar inte kolla :p

Smsar du ofta?
ganska, :p

Hur många sms har du skickat?
höh pallar inte kolla (A)

Hur många mms?
pallar inte kolla heller

Är du beroende?
verkligen inte

Vem ringde du senast?
paula

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
en bild på mig och katti <3

många bilder har du på mobilen?
85 (:

Vilken är din favoritbild?
en bild när jag är i kroatien

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
den är vit och lite brun men kan dra upp den hmm..s500i

har du varit helt ärlig nu?
yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0