lite om mig

lite om mig:
Brukar du komma i tid:
jaa oftast
Vad hade du i din mun senast: vatten

När mår du bra: när jag är med en som jag älskar
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött, ledsen och orolig
Kan du laga mat: ABSOLUT! :)
Vad tycker du om fötter: äckliga
Är du smart: kan hända (a)


är du aktiv i skolan: jaa men ibland orkar jag inte arbeta
vad saknar du: kärlek
När och varför grät du senast: igår, för jag vet inte vad jag ska göra
Var det pinsamt att svara på det nej
Hade du en bra kväll igår: nej , mådde illa och hade ont i huvudet precis som jag har nu.
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Vad ska du göra i sommar: åka utomlands, vara med vänner och så blir det mycket speedway
Är du nöjd med ditt liv: ja, om man bort ser dom dåliga dagarna så ja :)
Vad vill du jobba som: vet inte än
Har du tråkigt just nu: skoja inte :P
Vad gör livet värt att leva: vänner och familj
Vad i livet ångrar du: mycket men det har bara gjort mig starkare :)
Vad lyssnar du på för musik: olika
Är du bortskämd: kan hända att jag är,(a)
Är du trött: jaaaa !
Vad gör du imorgon: antligen är jag hemma eller i skolan


Din första operation: har aldrig gjort någon
Första piercingen: öronen
Har du piercing någon annanstans: nej men vill ha i naveln
Första bästa vän: ida! love yaa
Första priset:  kommer inte ihåg
Första sporten du började på: gymnastik
Första husdjuret: haha fiskar (a)
Första semestern: spanien
Första konserten: på öland men ingen aning vad det var för konsert
Första kärleken: första riktiga hmmm.. alex

Favorit..

Filmer:
sex and the city
Tvprogram: sex and the city och vänner :)
Musik: olika
Kroppsdel (på kille): mage
Sport: ingen just nu har precis slutat på gymnastik men ska böeja dansa :)
Plagg: mjukisar
Skola: vistaskolan
Bok: låt den rätte komma in


Just nu..

Äter du:
ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: skriva vidare
Lyssnar du på: när min lillebror pratar för sig själv när han spelar
Väntar du på: att något ska hända
Tittar du på: skärmen


Vad du föredrar (motsatta könet)..

Läppar eller ögon:
ögon
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Busig eller lydig: busig :)


Kommentarer
Postat av: Helen

tack så mycket gummsan :D

2009-01-11 @ 22:04:14
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0