om tisdag och onsdag

Tisdag: var jag i skolan , efter skolan var jag med ida, vi åkte hem till min pappa gjorde mat sen drog vi till haninge, träffade simon och jonas, vi gick bara runt och runt jag höll på att bli galen. när jag kom hem började jag plugga spanska hade glosförhör på det idag (: hade bara ett fel (a) somnade dirket efter det,

Onsdag: skolan, har börjat på dansprofilen, malin har också börjat där. det är riktigt roligt. efter skolan åkte jag och malin till heron city, jag skulle klippa mig och jag blev faktiskt rätt så nöjd. allt det slitna är borta så det är skönt. sedan käkade vi på donken (a) ikväll ska jag titta igenom mitt målpapper för engelska och se vad jag kan. har engelska prov på fredag :O imorgon ska jag vara med malin efter skolan får se vad vi tittar på blir väl plugg antagligen.
 nu ska jag fortsätta titta på topmodel (:
ha det bra puss <33

P.s sötnosen bli friskt nu saknar dig ! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0