som ni ser så har jag tråkigt.

Vem ringde dig senast? mamma
Vem kysste dej senast? hallberg
Vem kramde dej senast? mamma
Vad har du för bh på dig just nu? ingen just nu
Vad har du för trosor på dej just nu? hotpants
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? kollar på Let´s dance med min syrra;)älskar dig //ida
Har du någon gång klätt dig horigt? enligt mig själv, nej.
Har du slagit någon riktig hårt? haha ja
Använder du parfym? självklart
Vilka slags killar faller du för? dem med humor och såna som man helt enkelt kan vara sig själv med och vara trygg med.
Vill du ut och festa nu? nej jag är trött
Så ja, vad är klockan? 00.24
Vilken färg har din mobil? vit och lite brun
Vad ska du göra nu? antigen kollar jag på film eller så lägger jag mig i sängen och lyssnar på musik samtidigt
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? nja, det beror på
Är du social? oftast
Känner du att du orkar en fråga till? för dig, yes.
Vad gör du nu?svarar på alla frågor och lyssnar på musik
Vad tänker du när du vaknar? "låt mig sova vidare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0