tjugoandra januari tvåtusennio

tja älskade läsare. <3 
idag är jag på extremt bra humör, fråga mig inte varför :p idag hade vi halvklass på musiken så jag, Helin,Paula, Linnea och malin sjöng sweet dreams, det var riktigt roliga , eller vi hade ialla fall kul, killarna spelade på instrument.
idag fick jag veta att vårat svenska prov är flyttat till på måndag, då har jag helgen på mig att öva, haha det kommer inte hända. jag är en sån som jag i sista minuten:p och så har jag matte och syslöjds prov på tisdag :o

idag på bilden skulle vi redovisa våra bilder som vi ritat. jag som hatar att redovisa inför folk, men det gick bra ändå (:  efter skolan åkte jag hem till mamma och hämtade en sak, sen kom pappa och hämtade mig i tullinge c, sen åkte vi och handlade. kom precis innanför dörren ska snart käka.

ha det bra puss S.Jordan

helin&katti       helin&paula

  
linnea              katti&helin
 
                                 malin  och       jag som ser skit anstränd ut :p
    
malins bild    kattis bild
  
och min bild


(för att se bilderna tydligare klicka på bilden)


Kommentarer
Postat av: Helin

Sofiaaaaaaaaaaaaa, vad är det för bild på mig vid maten!? :O

2009-01-22 @ 21:07:29
URL: http://hhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0