åker till landet

Hoppsan, nu var det ett tag jag skrev ett inägg, men har inte haft lust som jag har skrivit tidigare, men vaknade nyss och ska åka till landet idag, vet inte exakt hur länge vi kommer vara där men på torsdag ska vi till mina kusiner. Skoj Skoj, nej men det ska faktiskt bli roligt, och det ska bli så skönt att komma till landet, har bara varit där en gång i sommar, förra sommaren var jag där nästan hela sommarn.
Hoppas på bättre väder snart, har börjat blivit blek igen -.- inge kul menmen, jag vet inte om vi tar med oss datan till landet men jag tror inte det så vi kommer nog inte höras förs en på torsdag om jag skriver ett inlägg hos mina kusiner, men vi får se. Om vi inte hörs så får ni ha det så bra  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0